neděle 28. srpna 2011

Jednoho krásného slunečního dne . S Ní .

Ani nevíte jak mě to chytlo .. :) 
Nakonec to dopadne tak, že u toho notebooku zkejsnu celé dny, jak mě to tu baví. Né, to bych pak neměla čas na školu a na florbal. Web bude na 3.místě. :) 

Dnes přidám pár fotografií, všechny opět od Rose Bell ( Bealis )  Díky její Louie  .)


Tato fotka byla poskytnuta nějak týden po lyžáku .. Vidíte moji ruku, protože já jsem šikovná. Né, jen do mě narazil můj kámoš a skřípl mi ruku :D

mimo to na sobě mám úžasné tričko z H&M .. černé a na něm žebra, klíční kost a tak dále :)) 


Nadále jsem dám asi 3 fotografie z toho krásného dne ... :)


Miluji ten náš rybník !! :)


Jedna pro zasmání .. .))


A tady je s ní .) Mám ji fakt ráda . Nepopsatelně . Těším se na další společné dny .. 

-----------

Ještě mimo to, jsme ráda že jste mi poradili .. Koupím si černej kabátek  ! :))

btw :  chtěla bych ten  přívěsek peace 


13 komentářů:

  1. Chápu, že tě to tu baví! máš hezký blog :)

    http://hana-allinmyhead.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Fotky. a brýle nejsou k zahození

    OdpovědětVymazat
  3. Ano známe =D. krásné fotky♥, sluší vám to =)))

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky;) mě blogování taky baví!:P spřátelíme?:P :D

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :). sluší vám to ;)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju;) ..ty fotky jsou vážně skvělé:) nejvíc se mi líbí jak jsi na takovém tom "můstku":DD u rybníka:P

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji :) a ano, barva je přírodní ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Zlatooo, jsem tak ráda, že jsi zase na blogu! a je jedno na jakém ;o) (taky jsem přemýšlela, že bych sem přesedlala, ale je mi líto zahodit všechno, co jsem na bibliothecu za ty roky naskládala ;o) ) jinak. milé fotky. zvedají mi náladu =o)

    OdpovědětVymazat
  9. Není zač a děkuju :) Ale věř, není moc co ;) Je to zničený :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsem ráda, že jsi pro ;). Jinak jooo? :O Oni jí měli i krémovou? :O Kruci! :D Já viděla jen tu modrou :D

    OdpovědětVymazat