sobota 27. srpna 2011

A touch of elegance. When I go to the ninth grade.

A touch of elegance. When I go to the ninth grade
   --   Špetka elegance. Když jdu do té deváté třídy.


Dnes jsem si jela koupit nějaké nové kousky. Bylo to divné, protože poprvé jsem odjela s tím, co jsem přesně chtěla. A když jsem vše našla, bylo to nějak .. Nudné .. 


Koupila jsem si ty úžasné tmavé roury ( C&A ) , úžasné dvě tílka, krásná světlá růžová a černá ( H&M) a poté úžasné bílé delší tílko s kapsičkou na levém prse. Krásné . Když to sladíte dohromady je to krásné, ještě nějaký ten doplněk, bezvadné .) 


Na seznamu mám dále nějaký ten zimní kabáteček ... 

 Přemýšlela jsem, zda obyčejně černý a nebo nějaký se vzory, bílý či červený .. Poraďte . Děkuji . 


           Pár fotografií, na kterých je to, co já CHCI !! Doslova CHCI !!  ( a asi mít nebudu .) )




- Chci to tričko, a MOC ! .)




Chci tu sukni, a MOC 



Chci mít opět tak šťastnou náladu jako jsem kdysi měla .. .)


( Fotografie od " http://noquestions.blog.cz  "  )





14 komentářů:

  1. děkuju;) no doufejme že to přežiju:P
    ..sluší ti to;) já jdu taky do 9. třídy:D a ten kabát bych si asi koupila buď černý nebo červený!:P

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju;) mě tvůj taky - taky ho sleduju:P

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za komentář...=)Kabát bych si koupila černý a také se po podobném začínám poohlížet...A na fotce ti to strašně sluší...=)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať máš nějaký důvod,proč se teď nemáš dobře,určitě to bude zase v poho..;) Děkuju za sledování..=)

    OdpovědětVymazat
  5. nevadí;) ..přeju ti hodně štěstí s blogem:P ;)

    OdpovědětVymazat
  6. taky sháním kabát,budu si kupovat černej z ann christine :) tady z těch tvých s emi nejvíc líbí ten uplně vlevo a ten černeej:) a tričko I LOVE BRITISH BOYS je supr!

    OdpovědětVymazat
  7. kabát bych si vybrala asi černý... nebo možná červený ale to by musel být v nějakém pěkném odstínu a né nějaký až moc řvavý... :)) :D
    jo taky to na mě působí až moc růžově... :DD ale dala jsem k sobě věci, které se mi prostě líbí... :)) :D

    OdpovědětVymazat
  8. nemám podvodní foťák. Stačí si koupit takový igelit (:D), do kterýho dáš jakýkoliv foťák. A ani to neni drahý :)
    Jinak tohle tričko i sukni chi taky ^^ a náladu si musíš ihned nějak zlepšit! Neni dobrý smutnit :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásné kabáty já určitě pujdu bud do černeho nebo červeneho:) jinak máš moc krásný blog, budu tvou pravidelnou čtenářkou..:)!

    OdpovědětVymazat
  10. nákupy závidim :) a mně se nikdy nestalo, že by jsem odešla s tím co chci a měla pocit , že je to dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  11. děkuju... :)) taky mě přišla taková zajímavá... :)) :D

    OdpovědětVymazat
  12. ta sukně a ten bílej kabát...paráda :)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. tričko je super. sukně je milá. nákupy mě teprve čekají... a kabátek? já mám krátký s tříčtvrtečním rukávem, tyrkysovo tmavěšedé káro, áčkový střih. ten je starší. a teď mám nový, takový z dálky šedivý, z blízka je tam šedo bílý vzorek. je nad kolena, s límečkem (a připínacím kožíškem), takový jednoduchý, francouzský styl. osobně bych do černého kabátu nešla, je to nuda a má ho každý. do vzorovaného bych šla pouze s hodně minimalistickým a jednoduchým střihem, jinak bych brala bílý nebo červený. bílá je ale nepraktická, protože na ní jde hned vidět, když se trochu ušpiní. teď toužím po červeném nebo béžovém baloňáku ;o)
    (z kabátů na fotce se mi líbí červený a vzorovaný)

    OdpovědětVymazat