pátek 26. srpna 2011

Sometimes I want to spray perfume Kylie Minogue, but lately Sun Why?

Sometimes I want to spray perfume Kylie Minogue, but lately Sun Why?
Někdy mám chuť se navonět voňavkou KYLIE MINOGUE, ale poslední dobou ne. Proč ? . .
.




.. Možná .. Tím, že mi dochází chuť . Máte spousta voňavek a chcete použít každý den jinou, střídat jej . Být svěží . Měnit . Každý den vonět jinak . Ale co když dojde chuť se vonět jednou z nich ? Pokazí vám to žebříček. Kylie byla zrovna ve čtvrtek . Co teď budu dělat ? .. Koupím si novou ? Nebo se jednou budu vonět dvakrát do týdne ? Ano, mám jich 7 . Teď asi 6. Snad se chuť ke Kylie vrátí .. Třeba už nechci vonět jako *Sexy Darling* .. ( podnázev voňavky ) .

Proč tu ale řešit nesmysli .. Zkusím se zaměřit na něco "inteligentního" ..
Dnes jsem probírala s kamarádkami, jaké mít dítě . Sice jde o vaší výchovu, ale stejně i tak, nemůžete si dopředu vybrat a určit jaké bude vaše dítě. Každé dítě má už v sobě nějaký ten charakter. Každé dítě je jiné a nelze je "úplně" změnit ..

Mimo to, jsem si "užívala?" letošní *Summer Party Tájm* .Je to jakýsi festival. Hrají i zpívají neznámé skupiny, je to úžasné ale měla jsem takový pocit, že tam nejsme vítání. Poslední dobou mám takový pocit často . Jak kde ..

7 komentářů:

  1. Já mám sice jenom jednu voňavku, ale to co jsi napsala je vlastně pravda. Každý den být jiná, .. Jinak svěží . asi si zajdu koupit nějakou novou :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasná písnička,už dlouho se mi líbila,ale nevěděla sem jak se jmenuje a díky tobě sem ji našla :)

    OdpovědětVymazat
  3. jo.oni jsou krásní,proto jsem je vybrala :) a mají strašně pěkný tělo :P

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tak tu písničku jsem taky slyšela v reklamě! :D Tak to můj asi nebude oblíbenej intenpret,ale asi jenom ta písnička :)
    děkuju,ses akorát trefila :D

    OdpovědětVymazat
  5. D:
    A jak jako nacházíš ty písničky?

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za komentář! jinak, taky mám doma hodně voňavek a nikdy nevím, na kterou z nich mám náladu a někdy mě také přejde úplně "chuť" přesně jako tebe :D

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem přemýšlela jake bude to moje dítě :)

    OdpovědětVymazat